Toni Balažič

16. marketinška konferenca: Marketing ključen za vzpon gospodarstva
Delo
sreda, 18. maj 2011 ob 19:50
Trženje nosi odgovornost za rast in dobiček, v podjetju pa je treba preplesti vsa področja, ki bodo naravnana v razumevanje kupca.
 
Toni Balažič: Trženje mora prevzeti povezovalno vlogo v podjetjih
SiOL.net
sreda, 18. maj 2011 ob 17:05
O pomenu trženja ter njegovi vlogi v podjetju je predsednik programskega sveta 16. slovenske marketinške konference Toni Balažič spregovoril tudi za SiOL.
 
Trženje je funkcija, ki dodaja vrednost
Finance
torek, 17. maj 2011 ob 22:30
Dolgoročne rezultate in rast ustvarja trženjska naravnanost podjetja
 
16. slovenska marketinška konferenca v Portorožu
SiOL.net
torek, 17. maj 2011 ob 13:10
Slovenska marketinška konferenca je v portoroškem GH Bernardinu znova odprla svoja vrata.
 
Tržniki na 16. SMK o odgovornosti trženja za rast in dobiček
Finance
torek, 17. maj 2011 ob 11:56
V Portorožu se je začela 16. Slovenska marketinška konferenca z več kot 500 udeleženci
 
Tržniki na SMK o dobičku in rasti podjetij
Finance
ponedeljek, 16. maj 2011 ob 22:30
Danes se v Portorožu začenja osrednji letni dogodek trženjske stroke - 16
 
Ohranimo otroško odzivnost in prilagodljivost
Finance
torek, 10. maj 2011 ob 22:30
Ko ponavadi brskamo po spominu, kdo so največja imena trženja in od koga se učiti trženjskih prijemov in zvijač, razmišljamo o znanih imenih, ki zasedajo visoke položaje z zvenečimi nazivi
 
<< Začetek < Nazaj 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian